Friday 25 October 2013

George chce mieć ładny widok z okna

George jest konsultantem i większość dni w miesiącu spędza podróżując po świecie. Mieszka na warszawskim Grochowie. - Gdy co rano wchodziłem do kuchni, żeby zrobić sobie kawę, patrzyłem na te obrzydliwe, wysmarowane “grafitti” ściany. A są dwie rzeczy, których nie znoszę: psiego gówna na trawniku i właśnie pomazanych idiotycznymi napisami murów. Kupiłem więc trochę farby i postanowiłem coś z tym zrobić. Za modelkę do postaci dziewczynki posłużyła mi czteroletnia córka sąsiadów - sama namalowała czerwony balon i jest z niego bardzo dumna. Zobaczysz, wiosną to będzie wyglądało jeszcze lepiej!

Świetna lekcja: po prostu zmieniaj to, co Ci się nie podoba. Z pędzlem w ręku.





2 comments:

  1. Obawiam się, że Banksy był pierwszy. http://aestheticfraktur.files.wordpress.com/2013/10/banksy_girlwithballoon.jpg szczury też.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, nie pisałem tego, bo to jakby oczywiste, skupiłem się raczej na historii :)

      Delete